God Morgon Fredag

Trött är jag men det är ju inge ovanligt är ju fan jämt trött :/

Igår sålder hoppgungan då Alex börja bli för stor för den. Å gåstolen såldes ju för ett tag sen så kommer nog bli tufft å få saker gjort me lilleman på golvet. för man måste ju ha super koll på honom



annars får man väl röja när putte är hemma.. men idag står förhoppningsvis ett pass på schemat, är fortfarande reserv men hoppas jag kommer med. Nu har jag vilat så de räcker den här veckan :-)

Jag behöver rensa Alexanders byrå åxå ska försöka ta lite idag för nu borde de snart vara dags för lite 86 kläder.. vissa kläder i stl 80 som han har är STORA så dom kommer han kunna ha ett tag till. Men tror lr är nästan säker att det finns en del 74 plagg i lådan åxå så måste försöka ta tag i de där.



Tror att jag är klar me dom storas garderober Markus kör stl 122/128 och christopher har 98/104 på vissa å 110 på andra så det är lite olika

vi borde snart höra nåt om Alexanders dagisplats tycker jag.. men å andra sidan känns som alla besked tar lång tid nu väntar ju på minst 2 st som har stor betydelse för oss men bara å fortsätta vänta antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0