Fredag

Idag är det förhoppningsvis lite folk som kommer och hämtar de dom tingat då det är 3 stora påsar me kläder skulle vara skönt å bli av med om jag säger så :)

sen vid 10 taget ska vi gå till puttes föräldrar där vi ska bli bjudna på lunch :) lyxigt värre.
sen vid 13 ska jag iväg på en grej och jag är jätte nervös men får hoppas de går bra :)

Natten har vart jobbig för Alexander som vanligt känns de som då de vart så här ett tag :/ men tack å lov ingen spya inatt i alla fall men det har nästan vart så att jag har väntat på en då mycket som han har hostat mitt lilla hjärta :-(

Jag kommer i alla fall packa med extra kläder åt honom när vi ska iväg så de finns om han kräks där borta..

Jag är stressad för det känns som det är så mycket nu. tankar å funderingar, hur kommer det bli med allt osv osv jag kan inte berätta vad det är jag menar exakt ut n de kommer när jag vet mer exakt själv hur det blir med allt..

träningen har hamnat i bakgrunden de va ett tag sen jag tränade å de känns inte alls bra.. ska se om de finns några pass kvar i helgen.. annars har jag ju step inbokad på måndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0