Från total panik till ett lugn

fick mail om att alexander fått dagis plats gick in för å godkänna då jag givetvis trodde han hade fått plats på djurgården å fick en smärre chock när de visa sig att han hade fått plats på mesta.. ja ni läste rätt..

Har haft en klump i magen sen jag öppna mailet å inte alls vetat hur jag ska göra då dom vill ha besked senast på tisdag och eftersom jag inte vet om jag får jobbet lr ej så kändes allt så mycket jobbigare för får jag det inte är vi ju inte i behov av den tillfälliga dagis lösningen men får jag det så är vi ju ibehov av nåt för Alex..

Mailade dom och i augusti/september verkar de som de finns plats på djurgården.. har ältat detta fram å tillbaks ringde puttes mamma för å prata av mig lite å höra vad hon tyckte å hon tyckte precis som jag... så hon sa att vi tar Alexander om du får jobbet och det behövs så kaoset inom mig blev snabbt ett lugn..

Jag skulle må såå dåligt om jag hade behövt lämna honom i mesta.. men å lämna honom hos puttes föräldrar om det blir aktuellt känns tryggt/bra å lugnt.. och eftersom vi inte vet nåt om det behövs eller ej så kommer det kännas bra å säga nej till platsen i mesta..

så nu har klumpen i magen släppt å ett lugn har kommit i stället.. nu vet jag att de löser sig på bästa sätt för Alex tills han får plats på djurgården med bröderna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0