bra start på dagen..

Igår va jag lite depp för har fortfarande inte hört nåt så nu känns de mörkt.. och jag vart as sugen på en massa skit men velade lite för de kändes inte riktigt värt de bara för att liksom så de vart en fruktsallad och 30 situps istället



och efter de va suget efter all skit borta vilket kändes helt underbart..

ställde mig på vågen i morse och de vart en bra start på denna onsdag vill jag lova ;)



lusten att kämpa vidare kom tillbaks. jag vart påmind om varför jag gör allt detta och att allt slit å alla tuffa dagar faktiskt är värt de..

Jag är sakta men säkert på väg till min nästa mål som är 65 kg vet ej om jag kommer lyckas men ska helt klart försöka för det går ju sakta men säkert neråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0