Ullared <3

Ni som känner mig vet ju att shopping är nåt jag älskar jag skulle kunna shoppa varje dag om ekonomin till de fanns :-)

Å då är ju gekås Ullared rena drömmen å jag älskar gekås dom har i stort sätt allt och till bra priser :-)
Och det blir eventuellt en tripp till Ullared nästa månad å jag åker me min böna å några andra men de blir ju 2 bilar så jag å bönan åker nog i en...
Men de gäller ju å få ihop pengar för å åka till Ullared å snåla de finns inte på kartan, inte för mig i alla fall :-) skulle vilja ha me mig 15 000 men får se om de är möjligt :-)

Men som sagt inget är spikat än hänger ju på att alla fått ihop lite pengar men jag hoppas å jag längtar kan jag lova :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0