Trött....

Putte nattar dom stora, Alexander sover redan känner att jag skulle kunna göra desamma ... Får se om jag lägger mig tidigt ikväll för jag kan garantera att de blir tidigt i morrn bitti.
Ville ut å springa me Jason men jag är fan för trött för de :/

Sen förra vägningen å mätningen har de vart katastrof me både mat å träning :-( fan inte okej..
Så vägningen å mätningen den här gången kommer vara skit men bara bita i de sura äpplet har ju bara mig själv att skylla...
Så jäkla tråkigt att de blir så dåligt me sömn som de faktiskt blir här hemma för det spelar faktiskt åxå en stor roll.

Men imorrn är de ny vecka så får försöka ta nya tag då.. Har sagt de förr men men :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0