Ringde 112

Inatt strax innan 01 vaknar jag av att jag har en tjej skrika "släpp mig, rör mig inte" me riktig panik i rösten.. Jag väcker putte å säger att det är nån som ger sig på en tjej.. Vi tar oss ut på balkongen och jag ringer 112 å berättar vad vi har hört.. Anledningen till att jag ringde va just paniken i hennes röst.. Å när jag har lagt på så hör jag henne igen å ska ta på mig för å gå ut å min enda tanke va ju å hjälpa henne så jag har fått på mig kläderna rekord snabbt kopplar Jason å ska precis öppna dörren för å gå ut å då kommer polisen i en hisklig fart me blå lysen dom va på plats på 2 min.. Å dom frågar mig om jag sett nån tjej å kille å då förklarar jag att de va jag som ringde.. Men då står de några längre ner på gatan som har sett honom släpa in henne i en port.. Ena polisen hoppar ur bilen å börja springa å jag å Jason efter...
Vi kommer fram till vilken lägenhet dom befinner sig i tack vare grannarna i huset... Jag ställer mig å pratar me dom andra som åxå reagerat på hennes skrik å dom berättar att han har slitit i henne å hållt på å slitit i sina byxor å kalsonger... Jag är så glad att vi hittade dom så pass fort som vi gjorde för vem vet annars vad som hade kunnat hända...

Så till alla tjejer där ute var försiktiga när ni är ute och gå aldrig hem själva lr med nån ni träffat ute..

Tack å lov kunde denna tjej hjälpas i tid men det är nog tyvärr en av väldigt få.. Så jag hoppas detta får er å tänka en extra gång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0