Jävla start på dagen.....

Igår kväll la min lur av den vart helt svart å de gick inte å få liv i den... Jag vart lagom irriterad då kan jag lova... Jag testade å få igång den inatt när Alex vakna å samma då inte ett skit hände... Så mitt i natten sprang jag runt å leta efter min mobil från typ stenåldern eftersom jag va tvungen att sätta larm me tanke på dagis stress stress jämt å ständigt hittade den ställde larm å somna om... Efter en stund ringer Puttes klocka å jag vaknar :/
Å min klocka ringer 07 får inte liv i dom stora dom får sova lite till tittar på klockan som nu är 07:20 å jag blir rätt stressad å ger mig inte för nu måste dom upp skit griniga är dom å vill sova... Dumt å göra de när de inte är dagis liksom :-)
Får igång luren men allt är på engelska :-( skriver till Sandra å hon hjälper mig så nu är det som det ska igen men hur länge????

God morgon på er förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0