God morgon tidiga lördag...

06:20 vaknade våra små monster och som förälder är det bara att gilla läget :-)

Kommer eventuellt en person å kollar på syskonvagnen idag, skulle vara så skönt å få iväg den då den inte används...

Sen vid 13 så kommer de en tjej å köper lite barnkläder...
Så skönt när man får lite sålt och lite extra skönt nu när man får in lite pengar till Ullared som förhoppningsvis blir av nästa månad :-)
Så nu gäller de å försöka sälja och spara... För helst skulle jag vilja ha me mig 15-20 tusen :-) vet det är massor men vi har 3 barn och så tänkte jag försöka handla så mycket julklappar där nere som möjligt plus att Markus verkar växa som ogräs :-)
Sist jag va iväg så gick de på 12 000 å då hade vi inte Alex plus att jag hade kunnat handla mycket mer :-)
Ni vet jag älskar ju shopping :-)

Sen ska vi ut till stugan vid 15 å gratta min faster som har fyllt så den har dagen kommer nog springa förbi <3

Så hoppas ni åxå får en bra dag där ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0