God morgon Söndag

Igår va de ju lördag de vill säga våran gottis dag :-) bröderna bus beställde hamburgare som vanligt känns de som hehe å Putte ville ha kebab pizza å så vart de lite godis från grevegott <3

Idag är det söndag å idag blir de kalops till mat :-) 
Jag har ju sagt förut att jag har helt underbara svärföräldrar å nu säger jag det igen :-) Markus å Christopher ska sova där idag å så ska Putte hämta dom efter jobbet imorrn å det är precis vad både dom å jag behöver :-) så då ska jag passa på å få lite gjort här hemma tänkte jag :-)

Sen funderar jag lite på Leos Lekland på torsdag men inget är bestämt än utan den idéen hänger bara lite i luften just nu :-) sen får jag se om jag får med mig Sandra å dra till badhuset me dom stora nån dag åxå för de skulle dom älska :-)

Nä om man ska ta familjen å få i sig lite frukost å låta dagen börja :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0