Fredag den 13:e

Idag är det fredagen den 13:e för er som bryr er om de... Jag gör de då INTE....
 
Grabbarna vaknade tidigt som vanligt.. så vi sitter å kollar lite tom å Jerry :)
Vi ska eventuellt ta en lång promenad hem till puttes föräldrar om gunillas huvudvärk har släppt jag skulle ringa henne vid 9:30 så får vi se hur de blir...
 
Skulle ju vara skönt å komma hemifrån :)
 
Jag har fixat å skickat lite bilder nu på morgonen på lite kläder folk va intresserade av på fb:s köp å sälj så nu hoppas jag dom nappar så jag blir av me lite mer :) skulle vara såååå skönt..
Blir lika glad varje gång jag får nåt sålt för de betyder att högen i sovrummet blir mindre sakta men säkert å att kassan till ullared växer lite sakta men säkert :)
 
Nä nu vill grabbarna ha frukost så då ska dom få de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0