1.2.3.4......

Idag har jag fått räkna till 10 många gånger å många fler lär de säkert bli :/ 

Markus och Christopher bara bråkar å slåss å säger jag åt dom så käftar dom emot... Känner hur tålamodet är på väg å ta slut....

Fattar inte varför dom inte bara kan hålla sams å ha kul tillsammans istället för att bara bråka å slåss me varann...

Jag är helt slut i skallen efter allt bråk å allt räknande för min del... Snart dags för en celsius för min del....

Babygungan blir hämtad idag så skönt när man får lite saker sålt å den tar ju lite plats så nu kan Putte ta ner hopp gungan åt Alex för den om nåt tar plats :-) har även andra grejer som är tingade å förhoppningsvis blir hämtat under veckan.. Bl.a. 3 klädpaket, ståbrädan å ett leksakspaket..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0