Vet inte vart jag ska ta vägen....

Alexander har sovit galet dåligt både natten till igår å natten till idag...
Jag har vart uppe mellan 10-15 gånger per natt å då överdriver jag inte ens :-( 
Känns som jag inte hunnit sova ett skit men minimalt lite sömn har de blivit.. Har ont i huvudet å känner mig konstig i kroppen.. Å idag har jag barnen hemma så jag hoppas verkligen inte dom bråkar från morgon till kväll idag för de orkar jag bara inte...

Jag hade ju lite funderingar på om vi skulle gå till Leos Lekland idag men det känns som ett stort ?? Just nu...

Jag har en monster i kylen som jag lär behöva rätt snart...
Alla är vakna utom lilla Alexander som sover å jag förstår honom me tanke på hans jobbiga natt önskar jag kunde göra samma sak men men som jag brukar säga jag får sova när grabbarna flyttar hemifrån...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0