Välkommen nya vecka....

Vaknade tidigt som vanligt, sovit dåligt som vanligt men jag välkomnar denna nya vecka :)
 
Markus råkade ut för en olycka, han kissa i sängen.. vilket inte gör nånting alls har tvättmaskin å jag tvättar ju ändå flera maskiner om dagen så vad gör nån extra ;)
Nu va de super längesen de hände en olycka för honom han har verkligen vart super duktig....
 
Så som ni säkert förstår så startade jag dagens första maskin när vi klev upp...
har galet mycket tvätt, väntar ju på att grabbarnas skalkläder å tunna mössor ska torka så vi kan hänga ut de i förrådet... tog in alla grabbarnas vinterkläder igår å jag höll själv på å få mig en chock.. det va inte lite kläder :)

Men har man en mamma som gillar å shoppa så blir de ju lätt mycket kläder :)
 
Jag har beställt hem lite nya cake pops pinnar nu på morgonen, vart även ett cake pop ställ me cupa om det nu är så den ser ut va svårt å förstå eftersom ingen beskrivning fanns men får hoppas att den ser ut som på bilden :)
 
Har ju ett dop å planera snart åxå så köpte pinnar till de åxå :)
å så vart de en förpackning med lite juliga pinnar :)
 
Nä nu ska jag öppna min monster så ja blir människa igen för är som sagt sjukt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0