Trött på tvätt

Maskinen har gått på högvarv nu i några dagar...
 
börjar tröttna på å tvätta... Men nu är alla skal/vårkläder/tidig höst kläder tvättade....
Bara några plagg kvar som måste torka innan jag kan hänga ut allt i förrådet....
Så idag har jag tagit tag i våran tvätt då tvättkorgen va över full... har blivit några maskiner, å än är de inte klart...
 
Hoppas på å kunna tvätta emmaljungan ikväll så dom kan hämta den sen, just nu står den i vardagsrummet å det blir jag galet stressad över... vill ha bort den.... så tvätta, damsuga å torka av den :)
 
15:30 hämtar börje dom stora för 16:30 har jag å putte tid på banken ska äntligen öppna sparkonto till Alexander å sätta in lite pengar på alla barns sparande..
 
Jäkla stress dag känns de som :) måste försöka få undan alla vårkläder ikväll å kanske slå in nån/några julklappar lr om man väntar me de till helgen... Jag behöver fler timmar på dygnen.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0