Tankar, funderingar...,

Att saker kan fastna i huvudet å sitta där ett tag händer mig ganska ofta.. Vissa saker kan jag bara inte förstå hur mycket jag än försöker... Som att favorisera sina barn... 
Hur kan man göra de??? Hur kan man tycka att ett barn är bättre än dom andra??? Fattar inte....
Jag älskar mina barn galet mycket det går inte ens att beskriva men inte fan har jag en favorit... Dom är mina favoriter alla 3 dom är det bästa som någonsin har hänt mig...
Att favorisera ett barn är det värsta man kan göra när det finns syskon.. Det är så uppenbart och jag kan ju lova att syskonen känner av det... 
Alla barn är olika å ska älskas på samma sätt av sina föräldrar så till er där ute som favoritiserar nåt av era barn vill jag bara säga ni anar inte hur mycket skada ni faktiskt gör mot era andra barn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0