Sova vad är det???????

Att ha 3 barn ganska tätt blir lite brist på sömn när alla 3 väljer att sova dåligt på nätterna :)
Markus är äldst å han vart 4 nu i juni, christopher fyller 3 på onsdag och lilla Alexander är 8 månader så dom sömnlösa perioderna har bara löst av varann..
Å nu är det Alexanders period å jag hoppas inte den blir allt för lång för sova är nåt jag längtar efter :)
 
Dom 2 stora sover väl hyffsat på nätterna nu, de händer att dom vaknar nån gång men det som är med dom är att dom ska vakna så förbannat tidigt på morgonen :)
Idag va de bara å kliva upp vid 06 å när man inte har fått sovit på natten så är man inte riktigt människa så tidigt på morgonen hehehehehe...
 
Alexander är super grinig i sin säng, han är över trött så hoppas han somnar snart...
Han har ätit en portion gröt så somnar han nu så sover han nog nån timme vilket han behöver..
 
Dom stora är inne i lekrummet å leker med christophers alla nya bilar :) så lyckan är total där inne..
Gick precis å kolla till dom då det va väldigt tyst där inne då satt dom å spelade memory som han åxå fick i present :)
 
Finns massor för mig å göra men känner att jag inte orkar, får se om orken kommer annars finns de ju en dag i morrn åxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0