Söndag

Då va helgen snart slut..
De blir en kort helg för oss som familj då Patrik va iväg hela dagen me jobbet igår..

Barnen reagerade inte så mycket under dagen men vid nattningen gick de inte alls... Dom är ju vana att vi är hemma båda 2 då så den va tuff kan jag lova..
Jag "bråkade" me dom i 1 timme sen kom Putte å då somnade Markus direkt medans lilla Christopher bråkade lite till...

Alexander sover så jäkla dåligt å nu har de vart extremt i typ 1 vecka...
Verkar inte vara nån tand på väg, så vad kan det vara???
Det tar nå otroligt på ens kraft å energi å inte få sova :/
Å jag skulle fått sova nu i helgen, de va tanken i alla fall men eftersom jag måste väcka Putte varje gång å tjata på honom eftersom han typ är döv på nätterna så är jag inte utvilad för fem öre å just nu är jag uppe med barnen å han sover..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0