Slänga sig...

Alexander kan sätta sig själv från liggandes å de hände på en dag han va verkligen skit snabb me å lära sig de, men nu till de läskiga... Han kastar sig gärna bakåt... Så tyvärr kan jag inte ha honom på golvet så mycket som jag skulle vilja.. Jag har 2 andra barn hemma som behöver mig å vill att jag leker med dom å när dom hittar på sina hyss måste jag vara snabbt på plats.. Kan ju inte bara strunta i dom stora å deras behov när dom är hemma.. Jag vet att Alex åxå har behov av å utvecklas vilket han gör genom att vara på golvet så jag pysslar ihop de så gott jag kan för att fylla ut alla mina barns behov å så har vi ju hemmet å allt som ska göras där... 

Jag är inte perfekt, det är ingen men jag gör mitt bästa å försöker få ihop dagarna för oss på bästa sätt.
Mina barn är mitt allt, min värld mitt liv








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0