Samtalet man INTE vill ha

Igår ringde jag min syster å fråga om dom ville me till farmor så barnen fick leka lite å de ville dom..
Så vi åker dit före, sen får jag ett mess att dom är på väg, sen ringer telefonen och det är hon...
Dom har blivit påkörda bakifrån på Torshälla vägen.. Min första tanke va hur är de ens möjligt me tanke på att det är en raksträcka..
Ännu ett bevis på att alla inte ska ha körkort man måste som förare ha koll på allt som händer på vägen..
Det va bil nr 3 som orsakade allt å sammanlagt va de 4 bilar inblandade..
Heidi å dom va bil nr 1..
Jag å Putte åkte snabbt till plats medans barnen va kvar hos min farmor..
Kort efter vi kommit fram kommer brandbil, ambulans å polis ..
Jag va så arg å orolig när jag kom fram..
Nu gick de tack å lov bra för dom men så mycket hade kunnat gå fel å vi vet ju inte med 100% säkerhet att allt är helt bra än.. Dom skulle besöka vårdcentralen idag och på måndag ska en annan koll göras...

Älskar er Heidi ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0