Känns inte bättre :-(

Va ju på BVC med Alexander igår för vägning å mätning eftersom han bara hade gått upp 660 gram på 2 månader vid senaste vägningen 

7 månader 7660 gram 71,5 cm 
8 1/2 månad 8135 gram 73,5 cm

Hon är inte riktigt nöjd nu heller...
Han följer sin nya kurva å eftersom de vart ett litet hopp ner förra gången så är det den kurvan han följer nu å inte den han hade från början...
Jag vart jätte glad när jag såg vågen så som jag har kämpat med Alexander å maten.. Men den lyckan försvann fort :-(

Jag hade en klump i magen när vi gick till BVC å den klumpen låg kvar när vi gick hem :-( 

Jag skulle fortsätta kämpa med maten här hemma så det är bara å kämpa på..
Men han är ju mycket rörligare nu, inte still en sekund :-)

Om ni har tips på lite "fetare" barn mat jag kan laga åt Alexander så är dom recepten å tipsen mer än välkomna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0