Jag är snäll :-)

Jag å Gunilla pratade lite igår om barnens julklappar i från dom.. Jag brukar ju hjälpa dom med å kolla efter julklappar å ibland köpa om jag tex är på stan... Och Alexander är dom klara med, hans sista julklapp tror jag kommer i slutet av den här månaden...
Jag beställde lite igår till Markus å Christopher ifrån dom så nu är dom helt klara med Markus åxå bara nå litet kvar till Christopher å de fixar jag på onsdag när jag ska till BVC med Alexander.. För jag vet redan vad jag ska köpa så det blir smidigt å fixa de då :-) 
Sen är dom helt klara å jag ska ha lite pengar av dom :-)

Vi är åxå snart klara har bara pappa å farmor kvar i julklappsväg å sen fyller ju pappa, Liam, Max å oliver i december åxå :-) ska försöka fixa Liam, Max å olivers presenter på onsdag när jag ändå är på stan, har en liten aning om vad jag ska köpa :-)

Å pappas present är nästan klar :-)
Å har en liten ide om farmors julklapp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0