God natt

Nu säger jag go natt till denna skit dag!!!

Ena saken har löst av den andra, kan inte skriva om allt här men dagen har INTE vart bra....

Markus sover i alla fall men han får vara hemma med mig imorrn medans Christopher får åka till dagis å röja av sig.. Markus måste få vila å ha de lugnt omkring sig imorrn så får vi se om han säger nåt om huvudet imorrn...

Gav Alexander en flaska välling i sängen som jag brukar göra när han ska sova men ikväll höll han på å kvävas :/ han spydde sjukt mycket hela ansiktet va fullt me spyor å jag hörde hur han hulka så jag slet upp han ur sängen fort som tusan.. Fan va otäckt de va å så va de tvunget å hända nå mer innan jag la mig...

Frågan är om jag vågar sova i natt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0