Doftar...

Har tänt ett ljus från partylite, det doftar ljuvligt...

Har tagit disken, plockat med tvätten, bäddat våran säng, väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan hänga den och starta en till...
När diskmaskin är klar ska även den tömmas.. Dammsuga gör jag nog i eftermiddag/kväll då damsugs påsen  måste bytas å jag tycker det är väldigt äckligt så de överlåter jag mer än gärna till Putte :-)
När Alexander har vaknat är det dags för lite lunch å sen blir de nog lite lek å bus för våran del... 

Imorrn är enstressig dag som vanligt känns de som....
Lämna på dagis, till Hemköp å hämta paket, ner på stan å fixa sista julklappen till Christopher från Börje å Gunilla, kolla lite presenter, till BVC å mäta Alexander hem å fixa lite, sen kommer de en tjej å kollar på barnkläder så morgondagen lär gå i ett den med... Tur att de finns energi dryck :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0