30 i en 80 årings kropp

Ibland är det väldigt svårt för mig å förstå hur min kropp kan vara så "dålig" som den är, jag är trots allt bara 30 år men har kroppen som en 80 åring...
 
Har ont i hela kroppen, natten va hemsk... Kunde inte ligga i samma ställning länge alls så fick hålla på å byta pga att de gjorde så ont de streta å strama å när jag skulle ändra ställning så gjorde de jätte ont...
Det blev värre när jag väntade alexander fick ju foglossning redan i vecka 11 å de va de värsta jag vart med om fy fan så ont de gjorde... Jag vet inte om detta har nåt me de å göra????
Det gör liksom ont i hela ryggen å nu har de gått upp i nacken vilket har bidragit med huvudvärk...
 
För det är samma om jag sitter i soffan en stund och ska resa mig då är jag så himla stel i ben å rygg att jag haltar i väg som en gammal tant...
 
så ibland vågar jag inte lyfta upp aexander direkt när jag rest mig från tex soffa lr säng utan måste känna att kroppen verkligen inte är stel å öm innan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0