1177 & 112

Efter att Noah åkte hem så vart markus dålig...
Han vart varm å klagade över att han hade jätte ont i huvudet....
Jag ringer 1177 å där är dom ju helt dumma i huvudet som vanligt de enda dom säger när man ringer är "avakta" eller "åk upp" å jag fick ordet avvakta...
 
Markus fortsatt å klaga över huvudet så ringer 112 å blir kopplad till en sjuksköterska där å vilken skillnad på bemötandet.. Hon säger vad jag ska göra å de är å få i honom vätska å alvedon för annars kan han få feber kramper om febern skulle stiga och om jag inte skulle få i honom de så måste dom sätta nål å dropp om han skulle bli sämre vilket man helt klart vill slippa..
Hon sa att blir han sämre så måste du dvs jag ringa tillbaks....
Å hon förklara vilka symtom jag skulle ha lite extra koll på som att han börjar slöddra, försvinner bort lite, blir varmare lr får ännu mer ont i huvudet skulle även hålla lite koll på hans nacke...
 
Han tog alvedonen jag gav honom å nu är han lite piggare....
 
Men mitt huvud håller på å exploderar vilken dag.... Christopher har vart hyper aktiv å vart över allt å ingenstans å bråkat å hållt på.... Sen när Noah va här då va de fullt ös å så knappt nån sömn inatt... Jag hoppas på bättre sömn i natt.... Jag är helt slut tror jag spände mig en del när markus va dålig å när jag pratade me 112....
Man blir ju orolig när ens barn bara ligger å klagar över huvudvärk å hon på sos förstod mig helt....
 
Nu blir de lite soffhäng å fy fasiken så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0