Mitt hår...

Jag har haft sååå slitet hår å då menar jag slitet de kändes som halmstrån när man drog fingrarna igenom det..
Men så köpte jag sånt där dyrt schampo som finns hos frisörerna för min vän Erika sa att det va STOR skillnad så jag tänkte okej jag testar å shit vilken skillnad snacka om att Erika hade rätt å sen dess har jag inte gått Tillbaks till dom där skit schampona man kan köpa i tex mataffärerna..
Mitt hår är mjukt lent å fräscht..
Min kompis Emma som klipper mig sa till och med sist att mitt hår aldrig hade vart så här friskt som det är nu å då va jag ändå hög gravid me Alexander sist hon klippte mig å eftersom hon klippte mig när mitt hår va som halmstrån så kändes de kul att även hon märkte skillnaden.. Så de råd jag kan ge till er som har slitet hår är skippa dom billiga schampona å köp bra produkter..
Jag ska fota schampot å balsamet jag använder och även den vårdande oljan jag använder ibland å lägga upp här så får ni se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0