Börjar bli hungrig...

Jag börjar bli hungrig redan medans grabbarna inte är det.. men dom åt bra till frukost så förstår att dom inte är det än... Själv tog jag ju bara en protein drink till frukost...
Till lunch blir de rester, laxgryta me potatis :) Men blir en liten portion åt mig då jag måste ner i vikt... Barnen äter bra när denna lax gryta serveras vilket är kul då min äldsta annars kan vara väldigt kräsen...
å till middag blir de pasta, bacon å majs även de är en favorit hos dom :)
 
ska försöka äta ur frysen så mycket som möjligt till nästa vecka när vi ska åka å storhandla :)
är det bara jag som tycker det är svårt å komma på mat när det krymper i frysen???
Funderar på om man kanske skulle ställa sig å laga en stek i helgen lr om vi tar de nästa helg de återstår å se :)
Vi ska nog äta middag me fredrik å sandra på söndag de har blivit lite av en grej vi gör barnen tycker de är skit kul dom är helt galna i fredrik å sandra så dom bråkar nästan om vem som ska sitta bredvid vem :)
 
Nä du vill grabbarna se på en film så de ska vi ta å titta på nu innan de är dags å käka lite lunch sen ska dom sova lite sen ska vi ut å röja tills putte kommer hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0