Att inte trivas med sig själv...

Att inte trivas med sig själv är en hemsk känsla och det är en känsla jag lever med och har gjort ett tag nu...

Mina kompisar säger att jag inte ska vara så hård mot mig själv för att jag har ju faktiskt fött 3 barn och den yngsta blir 3 månader den 2:à juni men det är ingen ursäkt till att se ut så här..

Så nu har jag tagit bort ALLT socker i veckorna.. Det är skit tufft men jag får bita mig i läppen å stå emot lr ta mig en titt i spegeln...
Jag försöker dricka mycket vatten i stället.. Försöker äta bättre mat och vissa måltider äter jag mindre portioner..

Försöker ta mig ut på promenader varje dag men ibland dyker de upp annat och promenaden blir tyvärr inte av :-( som igår då vart det bara promenad när jag lämnade på dagis eftersom vi hämtade soffan...

Jag vill trivas med mig själv och för att jag ska kunna göra det vill jag gå ner minst 12 kg och nu i början kör jag på lite försiktigt men i slutet av denna månad ska jag teckna gymkort för då har det gått 12 veckor sen förlossningen och jag längtar en massa..

Jag vet att det inte kommer att bli lätt å få till träningen med 3 barn men vi får pyssla i hop de.. Å jag tror Putte också vill träna och jag vet att vi behöver komma iväg ihop å göra nåt tillsammans utan barnen ibland och då kan ju gymmet vara en bra plats :-) för hans underbara föräldrar ställer upp och tar grabbarna då för dom tycker också att vi behöver komma iväg..

Jag älskar mina barn över allt annat och det gör Putte med och det jag menar med att vi behöver komma ifrån är att jag å Putte lägger all tid på barnen så tiden med bara varann försvinner .. Och gå till gymet tillsammans å peppa varann skulle vara super att få göra den här resan ihop att ha honom vid min sida när jag gör denna förändring...

Så här ser jag ut idag och det är inte kul alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0