Att gå ner i vikt...

Att gå ner i vikt är jobbigt....
Man är sugen på allt den första tiden... Men bara ge sig fan på att man ska klara de å dricka massor med vatten å äta bra med mat så man håller sig mätt för då kommer inte suget på samma sätt....

Jag försöker även komma ut på en promenad minst 1 gång om dagen och då går jag minst 4 km
Men nu i slutet av månaden ska jag nog teckna gymkort å börja lite där med steppen å crossen..
Sen efter ett tag börja träna magen lite lätt... Jag börjar med å bli av me lite av de extra fettet som de finns en del av haha...

Men självklart unnar jag mig godis och annat gott men endast på lördagar för skulle jag inte ha en sån dag i veckan då skulle jag inte orka å då skulle de fuskas en massa...
Så 1 dag i veckan får jag utan å behöva ha ångest å hur härligt är inte de...

Alla kan gå ner i vikt det handlar bara om viljan å lite jävlar i namma :-)
Men det är tufft när suget kommer men som sagt finns viljan så går de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0