Trött, tröttare, tröttast

Ja lite så känner jag mig idag...

Alla barn har sovit dåligt inatt... Lilla Alexander har sovit dåligast... Han har haft jätte ont i magen, så vi har gett mag massage, haft han sovandes på mage på vårat bröst å de har hjälpt lite då en del gaser har kommit ut å så har han rapat en del efter sina mål me mat...

Det är lite halvt kaos här hemma med allt vi rensat ner från vinden å de som står i lägenheten ska säljas så jag har bokat bord å ska stå på loppis.. Men tidigaste bordet fanns den 13/4 så är ju ett tag kvar ...

Nä nu vill Markus ha kläder får se om de jag tar fram duger då han e hopplös me kläder de ska vara coolt som han själv säger :-) de börjas i tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0