Tog tid..

Igår kväll kokades alla Alexanders nappflaskor plus bröst pumpen...
Jag ringde även upp till bb å rådfrågade lite om att smärtan kommit Tillbaks till brösten så hon pratade med läkaren å jag skulle ta en kur till så första tabletten togs igår... Nu hoppas jag att jag ska bli av med de här.. Å när smärtan har släppt så får jag testa plast bröstet igen å hoppas att de går bättre för honom å få grepp .. För då kanske jag slipper bli smittad igen ...
Mjölken är ljusare i färgen och mindre i mängden vilket INTE känns bra så får se om de vänder, hoppas hoppas..

Alexander sov typ hela dagen igår å sov hyfsat inatt men de tog tid å få honom å somna igår kväll då jag valde å natta honom i sin säng istället för famnen.. Blir å köra samma ikväll... Tror jag höll på i minst 30 min innan han stänge sina små ögon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0