Tidigt...

Markus å Christopher har vart vakna sen 05.. Alexander har fått mat å ren blöja.. Han har somnat om här bredvid mig å de ser så skönt ut jag skulle lätt kunna göra desamma, men får nog vänta tills dom stora åkt till dagis...

Vi höll på å rensa lite på vinden igår åxå å fick lite gjort även igår...
Såå galet skönt å va igång me de där.. Rensa, kasta å lägga ut saker till försäljning... Får se om vi fortsätter lite idag...

Igår hade jag besök av 2 av mina systrar :-) först ringde Malin på förmiddagen å fråga om hon kunde komma över å de kunde hon så klart så hon va här i några timmar sen när hon hade gått messade lina å frågade vad vi gjorde å om hon kunde komma över å de kunde hon så klart å även hon stannade några timmar så de va riktigt trevligt å Alexander vart bortskämd me en massa mys av dom :-) å dom stora killarna fick mysa lite med lina åxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0