Tappat naveln :-)

När vi kom hem från ekängen så ammade jag Alexander å sen tog Putte blöjan vilket va en himla tur för naveln hade lossnat å låg i blöjan, å jag är lite känslig för sånt :-( Putte har skött naveln på alla våra grabbar :-)
Efter blöj bytet ammade jag lite till så nu ligger han å sover så sött i sin säng vilket han har gjort ett tag :-)

Jag å Putte har setat å sitter fortfarande å nördar lite tv spel vi köpt till grabbarna as kul :-) får se om grabbarna åxå tycker de...

Jag ringde försäkrings kassan i morse å knappa in mitt nr å så skulle dom ringa upp å de e fortfarande ingen som har ringt å de e jäkligt dåligt tycker jag så blir å ringa i morrn igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0