Stor kille...

Besöket på BVC gick kanon... Jag som tvekade lite på att de inte fanns tillräckligt me näring i min mjölk den oron har släppt lite grann nu :-) då han vägde 3350 gram å vår BVC sköterska sa att dom har 3 veckor på sig å gå upp till sin födelse vikt å han är 2 veckor i morrn å vägde 3145 gram när han föddes så han hade gått upp bra mycket då han vägde 3060 gram när vi åkte hem från bb :-)
Han va 51 cm lång när han föddes å idag va han 53,3 så han växer så de knakar så bra mat ställe borde han ju ha :-)

Vi pratade även om att han är vit i munnen å kom fram till att han har "svamp" och så kom vi in på min smärta i brösten vid ammning och att jag har ont annars åxå så hon ringde upp till bb för att dom åxå skulle ta en koll på mig så efter BVC åkte vi upp till bb å där fick vi träffa en barnmorska som tittade på mina bröst å så pratade vi och de slutade med att en läkare skrev ut medicin till mig å Alexander så just nu pumpar jag ut all hans mat då det gör alldeles för ont att amma...
Så hoppas detta går över snart för både mig å Alexander ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0