Slip damm....

Jag har torkat av hyllan i köket å alla saker på den, köks bordet å alla stolarna, dammsugat mattan... Nu satt jag Putte på å tömma diskmaskin så jag kan fortsätta :-) han har ju slipat å grejat me min gungstol i köket så det va ju en del slip damm om jag säger så :-)
Har fönster brädan, kryddhyllan, spisen å diskbänken kvar... Får se hur mycket jag hinner för 12:30 får vi besök av Mikke å zandra som vill träffa lilla Alexander :-)
Jag ska även byta gardiner å löpare i köket :-) nu ska de röda bort, älskar svart å rött ihop men nu känns de passande me en lite ljusare färg :-)

Alexander ligger å sover sött i sin säng, vi prata lite igår om de å han ska sova i den så fort han somnar dagtid i hop om att han ska vilja sova i den natte tid åxå för han har sovit i min famn varje natt sen han föddes visst det är mega mysigt men ju längre han gör de ju jobbigare blir de sen när han ska börja sova själv... Så hoppas detta funkar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0