Saknar....

Jag saknar mina stora prinsar Markus och Christopher galet mycke...
Nu vill vi bara komma här ifrån så vi kan komma hem å börja vårat nya liv med våran nya lilla familje medlem :-)

Jag ska krama Markus och Christopher galet länge när vi väl får åka hem... Fan har aldrig vart ifrån dom så här länge :-( och jag vet ju hur Markus går å väntar på å få träffa sin nya lille bror.. Christopher är lite för liten så han förstår inte på samma sätt...

Dom nya proverna är tagna och han ligger och solar lite igen... Vi hoppas att den första solningen har hjälpt något å att dom nya prov resultaten ska se bättre ut...

Längtar hem sjukt mycket,,, saknar mina stora prinsar, saknar Jason, saknar min dusch, saknar min säng ja saknar mitt hem :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0