Passa på...

Alexander är ammad å klar för natten har precis vaggad en stund på hans säng så hoppas han somnar snart... Han verkar nöjd i alla fall då det är tyst :-) jag ska passa på å sova jag med så fort han har somnat för av dom tidigare 2 nätterna har jag knappt fått nån sömn så det gäller att passa på när tillfälle ges :-)

Å jag har ju en känsla av att de e dags å amma å byta blöja om nån timme igen :-)

Pappa va här en snabbis idag efter jobbet å kollade in lillen då han åker på semester i morrn, å så har Fredrik å Sandra vart här nu på kvällen <3 å Sandra hade me sig cola till mig som typ satt sovandes i soffan så tusen tack hjärtat <3 du vet vad jag behöver å när jag behöver de...

I morrn kommer min syster lina hit vid lunch å ska kolla bebis :-) å så ska hon luncha med oss :-)

Nä nu säger jag go natt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0