Ont i mamma hjärtat

Christopher vaknade för en stund sen och va jätte ledsen... Jag trodde de va "nattskräck" som det brukar vara men så fel jag hade....
Han skrek aj aj aj efter en stund å började gråta ännu mer jag tog honom i famnen å fråga vart han har ont å han sätter händerna för öronen å säger här... Och ni som känner Christopher vet att han är extremt tålig och gråter väldigt sällan så jag misstänker att han har riktigt ont :-( och när jag frågar om han vill till doktorn så svarar han: ja doktorn.... Så Putte har åkt upp till akuten med honom å de känns inte alls kul att dom är där och jag är här men så är det när man har fler barn och när det inträffar saker den här tiden på dygnet..

Mammas prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0