Natt nr 2

Natten som var va ju andra natten för oss hemma med Alexander å den va tuff i alla fall för mig... Putte sov ju på som aldrig förr...
Alexander va inte riktigt nöjd han ammade han somnade men så fort man la ner honom i sin säng så vaknade han å så ammade han igen en kort stund, somna å så höll de på till klockan va 03.. Å när han väl somnar i min famn så vaknar Christopher å jag skickar upp Putte eftersom Alexander i princip precis hade somnat.. Men Christopher va inte nöjd me att de va pappa som kom men somnade om en liten stund å efter nån timme va de dags igen då han vaknade igen å stod å skrek efter mig.. Så jag fick ge Alexander till Putte å gå in till Christopher å då är kl strax efter 05 tror jag å jag är såååå trött å Christopher bökar runt å efter en stund väcker han Markus så 06:15 ger jag upp å säger till Putte nu får du köra dom till dagis är så trött så jag mådde illa å såg flimmer å dom hade sån energi å ville till dagis så jag gick å la mig hos Alexander igen å sov nån timme innan de va dags å gå upp å göra sig klar innan vi skulle möta upp Sandra...

Så nu hoppas jag att denna natt blir bättre för jag är helt slut i både kropp å knopp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0