Motgång efter motgång

De här med amning å bröstmjölken verkar gå åt helvete :/

Jag vill verkligen amma så alla dessa motgångar känns för jävliga
Först fick jag sårskorpor på bröstvårtorna så de gjorde ont när han amma.. Sen fick han svamp å smitta mig så de gjorde så ont så jag inte kunde amma.. Lyckades få bort de från mig så testade å amma några gånger samtidigt som jag pumpade, jag blev smittad igen övergår till att enbart pumpa får några Jack på bröstvårtorna som gör galet ont så nu kan jag varken amma lr pumpa får trycka ut för hand :/ vilket blir galet små mängder...

Vet nån om de finns nån mirakel kräm eller nåt som gör att dessa Jack/sprickor läker fort????

Eller har ni några andra tips/knep????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0