Mat glad <3

Alexander är en mat glad liten kille... Och med det så kanske ni förstår att amningen har kommit igång och funkar kanon :-) ibland har han lite svårt å hitta "greppet" men det är när han blir för ivrig ...

Idag när jag sa till Markus å Christopher att dom skulle sitta i soffan å titta på film med mig medans jag gav lille bror mat då säger Markus "vänta mamma jag måste ju hämta mjölk åt bebis" då log jag ju så klart av den gulliga meningen och förklarade att Alexanders mjölk finns i mammas tuttar.. Då svarar Markus "mamma det visste jag men tycker det är konstigt" :-) barn är för underbara....

Christopher springer å säger bebis hela tiden å kommer med filtar, speldosor och massa annat... Dom klappar å pussar på sin lille bror och det är helt underbart att se...

Alexander har vart vaken väldigt mycket idag vilket är super kul för på bb sov han i princip hela dagarna å va vaken några timmar under natten.. Men det verkar vända åt rätt håll :-) ska bli kul å se hur den här natten blir då han ammat en hel del nu på kvällen <3

I morrn vid 9:40 ska jag å Alexander träffa hans gudmor Sandra för en premiär tur i vagnen... Putte blir nog kvar hemma då fastighetsskötarna ska komma å fixa lite å dom vill ju gärna att man e hemma med tanke på Jason <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0