God morgon....

Va sömnlöst även denna natt... Alexander verkar vara en liten natt uggla :-) å Christopher vaknade ledsen även i natt å ropade efter mig.. Så gick in å la mig där en stund.. Å inatt hann jag precis amma å ge Alexander en ny blöja innan Christopher ropade efter mig så jag la Alexander hos Putte å la mig hos min ledsna prins....

Så kl va väl 05 när alla hade lugnat ner sig å somnat så jag gjorde desamma å vid 07 ville Alexander ha mat igen å då höll Putte på å göra dom stora grabbarna klara för dagis... Men när mamma å lille bror hade vaknat så ville dom stora mysa lite först så dom va med under amningen, rapningen å blöj bytet sen hjälpte jag till å klä på dom :-)

Å när dom hade åkt så la jag mig me Alexander för lite mer sömn å vi sov till 9:30 :-) så lite sömn har jag fått i alla fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0