God morgon lördag :-)

Vi har dock vart vakna ett tag men det är nu jag kan slå ner rumpan en stund :-) grabbarna leker i sitt rum å jag sitter i min gung stol me Alexander :-)
Putte duschar så jag njuter lite av lugnet :-) är skönt när Markus å Christopher kan hålla sams å leka tillsammans :-)

Skulle behöva pumpa lite åxå måste försöka öka mjölkproduktionen då jag bara får ut ca 50 ml vid varje pumpning vilket gör mig lite små stressad för ibland vill han ju äta väldigt ofta å då är de som att de inte riktigt hinner bildas ny mjölk å när min pump gick sönder där på kvällen så hamnade jag efter direkt annars låg jag alltid 1 flaska i förväg.. Jag hoppas på å komma dit igen... Har ni några tips?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0