Det värker...

Har precis ammat Alexander så nu ligger han i sin säng då jag hoppas han somnar om så jag kan få sova lite till :-)

Det gör såå ont i brösten ibland när han ammar lr oftast :/ å har jag massor me mjölk som det blir under nätterna då har han jätte svårt å få tag så då är det bara å invänta smärtan när han väl får tag..
Ibland gör det ont under hela amningen å då har han fått fel grepp å ibland försvinner smärtan när trycket i bröstet har lagt sig lite å han har fått ut lite mjölk... Så nu efter amningen har jag duttat lite baby olja på bröst vårtorna...

Blir å smörja Lill killen igen sen när vi kliver upp för dagen :-) han vaknade ju till igår kväll så då passade jag på å smörja in resten av honom, så ska se om det blitt nån skillnad :-) nä nu ska jag vagga sängen lite å sen hoppas jag på lite mer sömn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0