Det går trögt....

Går lite trögt me pumpandet tycker jag :/ jag får inte ut så mycket :(
Jag hoppas att detta ska vända snart.. Å tänkte testa å låta honom amma på typ måndag för å se om smärtan känns bättre för nu pumpar jag ut allt han äter.. Och då är det lite kämpigt att jag inte får ut mer :-( men enligt BVC besöket igår så har han ju gått upp bra i vikt å vi ska ju Tillbaks till henne den 20:e så får se vad vågen visar då för Lill killen.. Jag försöker pumpa oftare för att öka mjölkproduktionen men verkar inte gå så bra de heller :-(
Men jag kämpar på för amma är nåt jag verkligen vill göra och om det inte kommer gå pga smärtan så ska jag verkligen kämpa med å pumpa så han får min bröst mjölk via flaska i alla fall ...

Men om ni har några tips å idéer så är dom mer än välkomna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova duscha varmt varmt på brösten alt. Värmekudde då brukar mjölken rinna till:) fast du kanske har provat det redan? :)

2013-03-16 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0