Blir inte mätt????

Har sååå ont i mina bröst :-( känns inte som Alexander gjort nå annat än å ätit... När Sandra va här så hade jag sånt tryck i bröstet så jag va tvungen att pumpa å fick ut 75 ml å medans hon matade honom me flaskan så pumpade jag andra bröstet å där kom de bara ut 30 ml å efter en stund åt han upp de åxå... Å så dröjde de inte länge innan han ville amma igen.. Mina bröst värker.. Måste ta en varm dusch sen...

Å han har inte alls velat sova i sin säng idag... Så fort jag lagt ner honom där så har han börjat skrika trots att jag sövt honom i famnen innan :/
Så vi får se hur det blir i natt om han vill sova i sin säng eller inte.. Å hur mycket jag kommer få amma inatt...

Har jag för dålig mjölk redan???
Är de inte tillräckligt me näring i den???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova pumpa så mycket du kan innan han ska amma, den första mjölken är inte lika mkt fett i som det blir efter en stund. Funka på mina barn , kunde amma dem i 4mån ca :)

2013-03-12 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0