Bakslag ???

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska se detta som ett bakslag eller inte :-(

Igår eftermiddag så lyckades jag på nåt sätt pumpa ut 100 ml och det åt Alexander upp på kvällen å när han hade ätit så pumpade jag igen å fick då ut 60 ml som han åxå slängde i sig å va ändå inte nöjd så la honom vid bröstet trots att de fortfarande är allt annat än skönt, han somnade till men vaknade snabbt å ville ha mer försökte pumpa men fick knappt ut nåt så la honom vid de andra bröstet han åt lite men somnade snart igen å jag la honom i sängen lyckas få ut 25 ml me tårar i ögonen då jag kände mig otillräcklig som inte kunde mätta mitt barn när han vakna fick han dom 25 ml å han åt dom som om de va första målet.. Jag skickar iväg Putte å Fredrik å köpa ersättning då jag va helt tom på mjölk för tillfället..
Dom kommer hem han får 60 ml ersättning somnar mätt å belåten så igår åt han sjukt mycket aldrig vart me om nå liknande...
De känns som ett bakslag att vi va tvugna å ge honom ersättning men jag hade verkligen inte tillräckligt me mjölk för å mätta honom :-( så kändes inte som vi hade så många alternativ ...
Å nu har vi ju den hemma om detta skulle hända igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0