3 barns mor

Jag älskar livet som 3 barns mor... Självklart älskade jag livet innan åxå, men ni förstår kanske hur jag menar :-)

Mina barn är mitt liv, mitt allt.. Det finns inget jag inte skulle göra för dom...

Dom får mig att må bra, skratta, le och bara älska livet.. När jag känner mig nere å inte mår riktigt bra så räcker det för mig att titta på dom så känns allt genast mycket bättre :-)

Visst är de fullt upp mellan varven med en massa bus å hyss åxå men det hör till och har sin charm även om man kan bli lite smått galen mellan varven :-)

Å att se dom stora grabbarna me sin lille bror är helt underbart.. Dom vill vara med å hjälpa till med allt, vill hålla i honom å bara mysa... Lägga hans kläder i tvätten, kasta hans blöjor osv osv :-)

Visst skulle man behöva några extra armar i bland men det funkar me dom 2 jag har :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0