04:30

Va de dags å pumpa igen å medans jag pumpade så bad jag Putte ge honom de sista ur flaskan som han inte åt upp så han skulle slippa skrika hysteriskt efter mat eftersom det gör sååå jäkla ont å amma honom när dom e spräng fyllda plus att han inte riktigt får nå grepp men de va så klart lite gnäll eftersom Putte ville sova... Men hallå då vet han kanske hur jag har de som ammar å tar blöjorna själv nattetid...
Den här första tiden me minimalt lite sömn är extremt påfrestande för förhållandet... Så man får kämpa på lite extra... Jag menar jag är åxå galet trött å slut.. Men för tillfället är de våra barn som bestämmer om vi ska få sova å hur vi ska få sova... Tur att vi älskar dom sååå mycket som vi gör <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0